Nya kuddar och nytt hår!

Det bidde ingen uppdatering från "omgörningen" (blev det verkligen rätt gramatiskt nu?) som jag sa.
Allting är inte iordning ställt i vardagsrummet ännu. Tänkte att det kan vara roligare att se en helhet :-)
Men jag lovar - bilder kommer!



57909-177



Idag på förmiddagen har jag, mamma och moster L gått en runda på stan.
På Hemtex hittade jag dessa (se bild ovan) två kuddar, på halva priset dessutom! Så två för 149:- kan man säga!
Är det bara jag som tycker att Hemtex jämt har rea?? Men inget dåligt med det; en god affärsidé snarare :-)

I torsdags kände jag en stor frustration att göra någonting åt mitt hår! Har gått länge och tänkt på olika idéer vad man skulle kunna göra... Är blond i grunden, men har färgat håret mörkbrunt ett längre tag nu. Att vara orginalblond och färga håret mörkt är ingen hit vad gäller utväxten som syns direkt!

Så när min kusin ringde och frågade om jag ville bleka hennes utväxt så kände jag att "nä, nu tusan är det dags att ta tag i saken" och frågade om inte hon ville bleka slingor i mitt. Det ställde hon så gärna upp på :-)
Och jag blev såå nöjd! Känner mig vårig och fin, hihi!


57909-176



Har kommit in i en frukt-fas, och bananer och apelsiner är vad som förbrukas mest för min del. Kusin M som var här igår köpte med sig passionsfrukt. Huh, så syrligt!! Men den har ändå en sån god, oemotståndlig smak...! Så nu måste jag nog köpa hem lite mer av denna frukt tror jag minsann! :-)



57909-175



Som avslut vill jag säga ett stort GRATTIS till moster L:s sambo (som vi uppvaktade igår) och min sambos lillasyster (som vi ska uppvakta idag) som fyllde år igår!! 



Hoppas ni alla underbara läsare haft en hittils trevlig helg också önskar jag er en fortsatt trevlig helg!! :-)
EN STOR KRAM TILL ER ALLA!!  

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin bild :)

Postat av: Pernilla

Härliga kuddar! Tänk att vitt alltid är så snyggt!
Håller med dig om hemtex, dom har verkligen rea jämt känns det som.. Inte mig emot! ;-)
Jag har ju med blekt massor med slingor.. Känner knappt igen mig själv när jag ser mig i spegeln! Hahaha
kramen!!

2007-04-14 @ 19:33:37
URL: http://www.perlan.org
Postat av: ROLLE

Passionsfrukt! Syrlig ja, men ack så god!
Ha de bra
Rolle

2007-04-14 @ 19:44:42
URL: http://www.rollesatelje.blogg.se
Postat av: heidi

Såg ut som jætteskøna kuddar. Frukt er så bra. Man blir faktisk ekstra sugen på det nær det er vår och sommar : )

2007-04-15 @ 23:06:59
URL: http://julie-k.blogspot.com
Postat av: anca

Jag gillar oxå passionsfrukt, de är jättegoda att lägga på pannacottan om du brukar göra det? Annars gillar jag Physalis just nu, äter dem i stället för godis. Har du provat dem?
Kram AnCa

2007-04-15 @ 23:51:03
URL: http://puppylove.blogg.se/anca/
Postat av: Pernilla

Jaaa. bilen går som en liten skållad råtta! hahahahaha :D
Helt underbar att köra.. Måste nog ut och glida en stund nu på lunchen faktiskt.. Solen skiner så det får bli nedcabbat med! Weeehooooo!!
kraaaaam

2007-04-16 @ 11:33:26
URL: http://www.perlan.org
Postat av: Thea

Jättefina kuddar.

Jag retar mig också på att Hemtex alltid kör med sk. rea. Tröttsamt.

Fina bilder!

2007-04-16 @ 14:29:58
URL: http://www.theasrum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback