Tjejsnack v. 17

· Ska man drogtesta 13-åringar? Motivera ditt svar.
Ja, varför inte? Kan inte se något ont komma ur det. Är testet positivt så kan man i god tid se till att förebygga missbruket.

· Tycker du att man ska ha övervakningskameror i skolorna? Motivera ditt svar.
Absolut! Det skulle ju göra det mycket enklare att upptäcka och bevisa mobbning, våld, stölder, vandalisering o.s.v. 

· Tycker du att det är ok om det finns övervakningskameror på andra offentliga platser, som bussar, affärer, gator, taxi osv. Motivera ditt svar.
Se svaret på ovanstående fråga.

· Ska du donera dina organ? Motivera ditt svar.
Ja. Den dagen jag inte finns mer så vill jag självklart att behövande ska få mina organ.
 
· Vad tycker du om dödshjälp? Motivera ditt svar.
Jag är inte så insatt i dödshjälp och har egentligen inte hunnit skaffa någon uppfattning om vad jag tycker om det. Så jag hoppar denna fråga!

Kommentarer
Postat av: Pialotta

Masor av rörelsebilder.. fina de där och bra för temat rörelse. Har man djur så är det där en utmaning verkligen att fånga..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback