Fågelslott

57909-52

Det här är det sötaste fågelhuset, eller snarare fågelslottet, jag nånsin skådat! Fåglarnas egna Villa Villekulla. Hade jag haft en egen trädgård hade jag utan att tveka satt upp det här. 
Fågelhuset finns att beställa på
www.designdirekt.se och kostar 559 kr.

Har tvistats lite med frågan om jag ska ha ett litet fågelbord (ett sådant som hänger) på balkongen eller inte. Det skulle ju vara jättemysigt att kunna sitta vid frukostbordet och på nära håll kolla på söta pippis... Men: hur mycket fågelspillning skulle det inte bli?? Skulle inte vara så kul att ha en balkong som snarare liknar en fågeltoalett... 

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Så sött det var!
Har många gånger funderat på att skaffa en litet fågelhus.. Men så har vi haft katt, o det hade varit rena buffén för henne med alla pippis... Sen är det ju som du säger den där frågan med spillning.. Barfota barn på sommaren sen och klet mellan tårna? haha..
kram

Postat av: EVA

Jag slutade mata fåglarna förra året då det var "fågelinfluensa" överallt ! Men nu matar vi som vanligt igen...men en bit från huset...riskerar ingenting med all skit som blir !

KRAM Eva

2007-02-21 @ 18:25:13
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback