Schablonisar

57909-27

(suck, ibland blir texten centerad ifall man har centrerat en bild, och det går inte att justera tillbaka till vänster, irri!!)

Jag går i tankar att måla om i hallen och i datarummet. I hallen skulle jag vilja måla om en vägg och pryda den med schabloner för att den inte ska bli så tråkig. Jag har inte bestämt mig för någon färgskala ännu, men jag vet att jag vill ha blommiga schabloner lite här och var. Och i datarummet (som är målat i beige) skulle jag vilja måla ett gigantiskt vitt träd på väggen man ser direkt man kommer in i rummet. Ska nu bara försöka ta tag i detta.

Biter jag i det sura äpplet om jag säger att det inte kan vara så svårt? "Bara" tejpa upp en schablon på väggen och måla i denna? ;-) Ska forska lite mer i ämnet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback