Kärt främmande!

Söndagkväll fick jag fint besök. Nämligen av underbara kompis L som bor i Uppsala med sin kille sedan ett år tillbaka. Nu är de iallafall och hälsar på i Piteå. Känns fruktansvärt tråkigt att vi knappt hinner träffas under deras vistelse, då jag jobbar som en tok de närmaste dagarna (ja, faktiskt alla dagar i veckan). Men vi bestämde att jag ska komma ner och hälsa på i september någon gång, och jag längtar redan! Då minsann L - ska du få visa mig hela Uppsala! :-)


57909-335



57909-336

Kommentarer
Postat av: MO

Ja det är lagom att visa skorna. Är inte heller mycket för att visa människor på min blogg, får bli valda delar...ha de gott, kram

Postat av: kompis L

hihi, vad gullig du är :) ser fram emot ditt besök! Nu har vi fixat ny lägenhet också, en 2a så du får bo i eget rum :D

2007-08-01 @ 16:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback