Fina presenter

57909-284



Ikväll har vi varit och hälsat på sambons föräldrar, och där var även sambons mormor och hennes karl. 
Fick dessa underbara studentpresenter av dem; en griffeltavla från Pentik format som ett hjärta och en bok "Krumilurpiller" (som är en samlingsbok med kända citat ur Astrid Lindgrens filmer). Tusen tack, vad ni är rara!

Tidigare ikväll var jag även och lämnade Thelma hos uppfödarna. Det kändes fruktansvärt tråkigt, hon har kommit in i "familjen" så bra och så fort. Det känns genast tomt...

Jag hämtar henne på fredag-eftermiddag igen, och då ska vi åka ut på stugan tillsammans med min pappa och sova där under helgen. Gud vad lilltjejen ska få kuta av sig där. Hon kommer förmodligen ha jättekul medan jag och pappa "gör sommar" på stuggården.
 

Imorgon börjar jag jobba och det är jättepirrigt. Har ett uns nervositetsfjärilar som susar runt i magen, men jag tror och hoppas att det kommer bli superkul och trevlig att jobba på Läns Psyk i sommar. Cykla ska jag iallafall göra till och från jobbet varje dag (4 km enkelväg), får hoppas att dessa extrakilon som smugit på under vintern försvinner då. *s* 

Hoppas ni alla har haft en trevlig dag, trots det kalla och regniga vädret som rått (iallafall här, 8-9 grader har tempen visat). Men det är såna´ dagar som är till för att avjnuta en bra bok, se en film, kanske passa på att städa lite, möjligen baka och umgås inomhus över en kopp kaffe.

Kommentarer
Postat av: EVA

Vilka fina presenter ! Den boken har jag spanat på...
Kul med jobbet...går säkert jättebra !
LYcka till och KRAM ! EVA

Postat av: Pernilla

Lycka till med jobbet nu, det kommer säkert gå alldeles lysande!! :D
kramen

2007-06-14 @ 08:44:33
URL: http://www.perlan.org
Postat av: Thea

Fina presenter. Jag skulle vilja ha både gríffelhjärtat och boken!!

2007-06-15 @ 21:43:36
URL: http://www.theasrum.blogg.se
Postat av: heidi

Så trevligt med slika presenter. Lycka til med jobbet : )

2007-06-16 @ 23:31:39
URL: http://julie-k.blogspot.com
Postat av: Evelyn

Oj, vad länge sen jag var in. Har varit aningen dålig på att läsa bloggar :) Kommer från och med nu att länka från min fotoblogg, eftersom jag tänkte ha ett uppehåll med Silkeslen tills vi har varit till nya lägenheten :)
Kram

2007-06-18 @ 09:50:51
URL: http://fotonfransjalen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback