Studentveckan

57909-270

Ytterligare en solnedgång som jag fotade förra helgen över Fjörn i Norrfjärden. Visst är det vackert när solnedgången speglas i vattnet?



Så är äntligen studentveckan här och dagarna kan väl beskrivas som ganska o-mycket-att-göra. Så skönt! Det enda som återstår är att repa inför konserten som vi ska ha på studentdagen på förmiddan´. Alla musikestet 3:or har nämligen en konsert på studenten varje år. Och i år är det våran tur :-)
 

Veckan ser ut så här:


Idag, Måndag: Eftersom betygen har satts (förra veckan) så har vi inga riktiga lektioner. Jag vet faktiskt inte vad som händer idag, förutom att vi ska handla på Coop (!) för klasspengarna vi fått ihop genom konserter.

Jag och kusin M ska planera studentkvällen.


Tisdag: Balen! Kring 14-tiden ska jag till moster som ska sätta upp mitt hår, sedan bär det av hemmåt för ytterligare fix och sedan kommer kusin M och hennes pojkvän E och det blir förfest och fotografering här. Balen är för övrigt 17.30 (tror jag) på Pite Havsbad.


Onsdag: Lediga. Tror att vi ska pynta studentvagnen då.


Torsdag: Rep inför konserten.


Fredag: Studenten! Den efterlängtade dagen med stort D! *ler*


Jises, vad fint väder vi hade igår! Riktig sommarvärme; närmare 30 grader! Brände mig rejält efter en långprommis med kompis L och hennes vovve Caliber. Så lagom till balen har jag nu två vita "axelbandssträck" över axlarna... och jag som har halterneckknyt på klänningen. *hm* Får väl försöka sminka över de vita sträcken på nåt vis...

Och idag är det minst lika varmt! Ska försöka hålla mig undan solen idag, vill inte se ut som en sönderbränd tomat imorgon *s* Jag bränner mig så himla lätt.
 

Hoppas ni har haft en trevlig helg, kikar in hos er alla senare :-) 
Kram, Sofie.
   

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Låter som att du har en fantastisk vecka framför dig! Bara en massa härliga intryck och roliga saker! :)
kram

Postat av: Lilla My

Så kul med bal.Jag ska också dit men som åskådare till ett syskonbarn och fota honom och tjejen.Alla brukar vara så fina och nu ska det ju bli fint väder också. Ha det bra!

2007-06-04 @ 11:17:54
URL: http://myslivochhem.blogspot.com
Postat av: anca

Hoppas att du får en riktigt härlig studentvecka:)
Jag lovar den kommer att bli ett minne för livet!
Kram & Lycka Till!!!

2007-06-04 @ 22:34:58
URL: http://puppylove.blogg.se/anca/
Postat av: Thea

Härligt kort.
Så roligt att ta studenten! Njuuut!!!

2007-06-04 @ 22:43:39
URL: http://www.theasrum.blogg.se
Postat av: EVA

Hoppas du får / fick en underbar bal och att du visar kort på dig...vill gärna se hur tjusig du är !
Och att resten av veckan blir lika kul !
KRAM EVA

2007-06-04 @ 22:48:54
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback