Prov & grillning

57909-142



Mmm.... har ätit en supergod grillmiddag ikväll! Och kocken var självaste sambon :-) Han är inte den som brukar stå i köket - men han KAN verkligen laga mat! Bjöd även hit kompis L, och hon gav också tummen upp!
Sambon köpte nämligen en grill idag, så den var ju tvungen testas! Grillad fläskfilé och kycklingfilé + strips och beasås. Smaskens!  Och vårkänslorna satte sig som smäcken av grillukten och smaken.

Och den goda middagen kändes verkligen som en välbehövlig belöning, för idag har jag suttit i 7 timmar och skrivit Högskoleprovet. Rättade det nyss via facit dom lägger ut på Internet, och jises vilket dåligt resultat jag fick :-( 
Men; bättre lycka nästa gång brukar det ju heta ;-) 

Trevlig kväll!!

Kommentarer
Postat av: EVA

Visst är det gott att grilla...och så får man ju lite hjälp med matlagningen också...

Synd om det inte gick bra på högskoleprovet...men du får försöka igen ! Vad har du funderat på att läsa vidare till ?

Ha en fin lördagskväll och KRAM från EVA !

Postat av: Pernilla

åhh det är ju så gott med grillat!! :)
Högskoleprov.. Du är duktig du.. Hade jag gjort ett sånt hade jag nog inte haft 2 rätt... Hahahaha
kram

2007-03-31 @ 21:46:50
URL: http://www.perlan.org
Postat av: Lilla My

Det är en stor prestation bara att ha gjort högskoleprovet så sträck på dig!

2007-03-31 @ 22:57:22
URL: http://bibbi.bloggspace.se
Postat av: Evelyn

Har hört att högskoleprovet ska vara svårt :/ Duktig är du även om du kände att det inte gick vägen!

2007-04-01 @ 14:26:26
URL: http://silkeslen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback