Tjejsnack v. 13

· Anser du att du behöver använda handväska? Ja! Bär runt på så mycket nödvändiga (kan diskuteras...) grejer som ALDRIG skulle rymmas i vanliga fickor.

· Vad har du i din handväska just nu?
- Tidningen Vakre Hjem & Interiør.
- Ett utskriftsblad på saker jag vill ha från IKEA.
- En dosa Catch Mini.
- Ett par vantar.
- Ett kvitto från Vetrinärkliniken.
- Ett pennfack.
- Ett godispapper.
- Ett lypsyl.
- Börsen.
- MP3'n.
- En massa lösa blad där jag rafsat ner både viktig och oviktig fakta om gud-vet-allt.
- En nyckelknippa.
- Motorvärmarkuponger.

· Vad har du alltid i den utöver plånbok/mobil? Lypsylet, en snusdosa och pennfacket.

· Vad har du i handväskan som du egentligen skulle klara dej utan? Hmm... godispappret?!? *s*

· Finns det någonstans du inte tar med dej handväska? Möjligtvis på skoterturer... Men annars så är väskan min trogna följeslagare och andra hälft! Fast handväska och handväska... det är en stor sidoväska som jag hänger över halsen :-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback