Nytapetserat

57909-248


Vill börja med att säga ett stort GRATTIS till faster Åsa och kusin Lisa som fyllt år i dagarna!

Så var ESC över för detta år, och nästa år tycker jag att vi döper om det till ECC - Eurovision Clown Contest.
Hur Ukraina kunde komma på ANDRA plats är för mig helt obegripligt. Jag lovade mig själv att om dom skulle vinna skulle jag aldrig någonsin mer se ESC. Tro nu inte att jag är humorlös, men hur kul var detta på en skala, i något som dock ska föreställa en seriös sångtävling? Glad var jag att Serbien vann (och inte Ukraina alltså), fast jag inte ens minns hur låten gick...

Idag har vi fått upp fondväggen i köket. Blev så fint så det är inte slugt!! Och fort gjort var det också. Mamma och sambon turades om att sätta upp våderna och vips - så var´e klart! :-) Imorgon kan jag nog visa någon bild så ni får se.    


Ha en fin kväll!!
Kram, Sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback