PS-sjuk

57909-249

PS är ju bara så kul! Har blivit som en drog. Sambon installerade PS på våran dator igår (har tidigare suttit hos mina föräldrar) och nu kan jag inte slita mig från skärmen. Farligt, farligt :-)

Läntar tills sambon får upp hyllan på den nytapetserade väggen, så jag får börja ställa iordning och sedan ta en bild så även ni får ta del av resultatet! :-) Är supernöjd!

Nu ska jag slurpa i mig en kopp kaffe och sedan sätta mig ner i lugn och ro och läsa "världsbladet".

Ha en fin dag allihopa!!
Kram, Sofie.

Kommentarer
Postat av: Pialotta

Du menar väl Paint Shop Pro förmodar jag.. visst är det kuligt att grafika.. men som du skriver.. farligt. farligt :-)
Tjingeling

Postat av: Lina

Photoshop är så roligt! Jag kan också sitta hur länge som helst och "leka" :)

2007-05-14 @ 15:07:54
URL: http://linasfina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback