Idol 2007

Jahapp, det är just snyggt. Precis när den mest spännande delen av Idol, - utröstningen, ska sätta igång så lägger teven av. Snacka om frustrerande! Så nu har jag ingen aning om hur det går...

Mina favoriter i denna säsong är...


57909-580


och...


57909-578
 

Verkligen kul att båda fortfarande är med! Jag hoppas, hoppas, hoppas innerligt att Marie och Andreas går till final i Globen.

Däremot den här tjejen...


57909-579


... har jag lite svårt för. I början tyckte jag att hon verkade rätt kool och hade sin egen stil och det gillade jag... Men med tiden har jag tröttnat på hennes sångröst. Den känns alldeles för raspig, gapig och platt.


Ska bli vansinnigt spännande att se vilka två som går vidare!



Foto:
Tv4.

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag diggar Amanda och är glad att hon gick vidare. Marie är också duktig!

Postat av: Eva

Men nu åkte Andreas ut och det tycker jag var rätt...synd för dig ! Hoppas Tv:n går att fixa...tråkiga utgifter den här tiden på året...eller alla tider på året...hihi !
*
Ha en fin första advent !
KRAM EVA

2007-12-01 @ 08:14:50
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se
Postat av: MO

Ja du då ska jag kanske inte avlöja något...eller ser att någon redan hunnit det....hm. Jo Amanda sjunger inte direkt fantastiskt, men hon är lite cool, kram

2007-12-01 @ 13:14:48
URL: http://medaljongen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback