Mer shopping

Vill börja med att tacka er hjärtligt för alla fina, rara kommentarer! Jag blir så innerligt glad :-) Ni är ju så söta och snälla allihopa! ♥ 





Ja, ni måste ju tro att jag inte gör annat än shoppar. Det har blivit många spontana, korta shoppingturer den här veckan. Ikväll var jag och min kära mor iväg en snabbis på stan. Var tänkt att vi skulle hitta en present åt min pappa (Fars dag på söndag, glöm ej! hihi) men kom hem med en massa annat... och ingen present! Fast vi kom iallafall på vad vi ska köpa, men det kan jag inte skriva här utifall min lilla far kikar in. 

Eftersom vi inte kan ha någon julgran i stor size i vår lägenhet, så har jag beslutat att det får bli en liten adventsgran istället som kompensation (ingen jul utan gran!). Hittade lite pynt på Åhléns... granen kommer pyntas i silvertema.


57909-512
   


57909-513



Förutom det följde det även med hem...



57909-514



och...



57909-515


... en låda med spik (!) i olika storlekar (alltid bra att ha för exempelvis tavelupphängning) från Clas Ohlsson och tre rea-plagg från Lindex. Usch ja, nu får det faktiskt vara färdighandlat för ett tag!


Hoppas på att hinna fortsätta måla i stugan i helgen, har blivit lite förskjutet på grund av min dåliga nacke/rygg samt att jag har jobbat.


Önskar er alla en supertrevlig helg!! :-)

Kommentarer
Postat av: Mariakoden

haha....vet du, jag gick förbi julpyntet på åhlens å tänkte: Ska jag köpa hem lite glitter???
Jag köpte inte eftersom det är ett tag kvar...men så har du köpt!!! =)
Man vet ju aldrig, det kan ju ta slut åxå......
...........fast då ringer jag till dig ;)

Postat av: Emma

Härligt att få köpa lite julpynt! Jag längtas! :) Kram/Emma

2007-11-12 @ 23:35:18
URL: http://emmabo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback