Utmaning

57909-576


Hittade en utmaning hos Theas Rum och kände för att anta den :-) 



Vad gjorde du för 10 år sen? Då var jag 10 år och gick mellanstadiet :-)

Vad gjorde du för 1 år sen? Då packade jag och sambon för fulla muggar på Klubbgärdet och bara längtade efter att få nyckeln till nya lägenheten! (Den vi bor i nu).
 
Fem snask jag gillar: Popcorn, choklad (gärna mörk) och... tja, fika är ju alltid gott! (Äsch, kom inte på fem...)

Fem sånger du kan hela texten till: Kan massor av sånger utantill...!
 
Vad skulle du göra om du var miljonär? Köpa hus!

Fem saker som du gillar att göra: Åka till fjälls, vistas ute i naturen, sjunga, spela piano, aktivera med Thelma. (Och blogga, fotografera, bläddra i inredningstidningar, gå promenader, köra skoter, läsa böcker... ja, listan kan bli oändligt lång, hihi!)

Fyra favrotisaker: Kameran, pianot, diskmaskinen (känns fortfarande lyxigt, vi hade ingen i förra lägenheten) och min gamla volvo som knallar och går.

Fem saker du aldrig skulle köpa: Droger, ett flygplan, en lägenhet/villa utanför Piteå's gränser (är barnsligt hemmakär), ett par skor för 2000 spänn och... nä, nu tog fantasin slut. Kort och gott; sånt som är olagligt och hutlöst superdyrt.    


Utmanar i min tur den som vill och känner för det!  



Foto: Sofie (nov -07, på stugan).    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback