Bloggtorka

57909-453


Kan verkligen säga att jag har haft bloggtorka de senaste dagarna. Ingen inspiration alls har infunnit sig. Men nu känns det som att jag har samlat nya krafter och tag :-)

Uppsalaresan var jättekul. Ett skönt avbrott med lite miljöombyte i vardagen. God mat, härliga promenader i stan och mycket shopping! Har köpt väldigt mycket "smågrejs"... små inredningsdetaljer kan man säga. Bland annat det ni ser på bilden ovan. Vi gick in på en jättemysig inredningsaffär som hade mycket småplock där jag bland annat hittade silverpärlorna, de små keramikrosorna och korset. Pyssel är alltid roligt, det blir man aldrig för gammal för :-)

Nu ska jag äntligen kika in hos er och se vad ni haft/har för er :-) Många kramar, Sofie.   

Kommentarer
Postat av: I hemmet

Det är många som har bloggtorka nu tycker jag. Nästan alla har en paus :/
Kram

Postat av: Linnea

Åh, vad fint det blev! :)

2007-10-19 @ 09:11:58
Postat av: Roadrobinhood

Very interesting site, beautiful design, keep up the good work.

2008-01-08 @ 22:05:36
URL: http://roadrobinhood.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback