Kul med PS

För ungefär ett halvår sedan (nä, det måste vara ännu längre tillbaka) började jag bli rätt haj på Photoshop. Men då ominstallerade sambon datorn och PS försvann. Liksom skivan. Jag vände ut och in på hela lägenheten men skivan var borta. Så då hade jag inget Photoshop längre... 

Men nu, ett bra tag senare, så har jag äntligen fått tag på en installeringsskiva :-) Så nu har jag Photoshop igen! ♥ Jag skulle kunna sitta en vecka i sträck och bara leka med alla kuliga inställningar... Gjorde bland annat den här headern på skoj: 


57909-659


Nä, nu ska jag "leka vidare" :-)
Ha en fin kväll!

Kommentarer
Postat av: Mrs_Oom

åh jag vill lära mig photoshop.. fattar ingenting av det...

Postat av: Wickan

Jag vill också...
Du har fina bilder fast du haft photoshop borta!!

2008-01-03 @ 17:41:51
URL: http://wickansvarld.blogspot.com/
Postat av: Perlan

Ja visst är det roligt.. Jag har dessvärre inte orkat sätta mig in så mycket i PS.. Jag har paint shop pro istället, och det har jag lekt med nu i 8 år.. haha.. Men man lär sig ständigt nya saker, verkar aldrig sina! :)
kram

2008-01-03 @ 18:59:50
URL: http://www.perlan.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback