Förra lägenheten...

Ibland är det svårt att förstå hur tiden kan gå så fort. Man tänker tillbaka på dagar som känns som igår... också har det gått ett helt år! Och ibland mer. Ett sådant exempel är våran flytt vi gjorde hit från förra lägenheten. 

Jag hade snuva, det var kallt ute, många vändor med flyttlass, mycket montering och fix med möbler, åt hämtmat och smarriga Paradis-/Aladdinaskar varje dag medan det samtidigt var fullt upp med rep inför turné med klassen.
Lycka småblandat med stress. 

Morgonen jag (sambon jobbade) fick nyckeln till den här lägenheten, d.v.s. 1:a december 2006, pirrade det så mycket i min mage och jag kunde knappt fatta känslan att vi nu mer skulle bo här. Det kändes som att jag hade vunnit en miljon!!


Men nog pratat om det. Tänkte visa några bilder från hur det såg ut i förra lägenheten :-)   


57909-602

Sovrummet. Ljust och trevligt, det tyckte jag mycket om.


57909-603

Översta bilden är hallen och den nedersta det lilla köket.


57909-605

Vardagsrummet vars tapeter jag avskydde!
Hur än jag dekorerade i övrigt blev jag aldrig nöjd...
Tapeterna liksom "drog ner" det.


57909-606

Det mysiga lilla badrummet!



Ja, tänka sig. Ett helt år sedan!
Fast jag kan inte påstå att jag längtar tillbaka,
jag trivs alldeles för bra här för att göra det! :-)



Foto: Sofie.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Så roligt att få se hur eran gamla lägenhet såg ut. Det såg riktigt stilrent och snyggt ut! Håller med dig om att tiden går fort, men nu går den nästan liet sakta för jag längtar verkligen till våran flytt söderut till hösten. Kram på dig!

Postat av: Maria

Hemtrevligt i er förra lägenhet!

2007-12-06 @ 08:48:00
URL: http://jagblommar.blogspot.com
Postat av: Lilla My

Här var det många nya inlägg.Du har varit flitig med bak,brak och inköp =)Det där med tapeter som drar ner allt hur fint det än är runt omkring känner jag igen från vårt vardagsrum innan vi tapetserade det.Hoppas att du får en bra dag =)

2007-12-06 @ 13:25:35
URL: http://myslivochhem.blogspot.com
Postat av: Evelyn, i hemmet

Riktigt mysigt, men jag måste hålla med om att tapeterna i vardagsrummet inte var de vackraste. Skönt att du slipper dem :)
KRAM!

2007-12-06 @ 18:59:14
URL: http://ihemmet.blogg.se
Postat av: MO

Ja den känslan när man ska flytta in i något man längtat efter är så härlig. Kul att se hur ni bodde innan. Sovrummet var jättefräscht, men skönt att ni trivs där ni bor nu, kram

2007-12-07 @ 13:38:12
URL: http://medaljongen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback