Porslin

57909-615


Det är med viss pinsamhet jag visar vilket tyg jag nog tänkt mig efter jul i köksfönstret. Ja, jag har ju ibland lite svårt att leva i nuet... Börjar blogga om höstmys i augusti, om julpynt i oktober o.s.v. Men jag måste bara få visa det här tyget jag mer eller mindre snubblade över på
Spiras hemsida och som jag föll som en fura för! Det heter för övrigt Porslin.
 
Det står mellan en vit, skir linnekappa och denna. Tur jag har några veckor på mig att fundera :-) 



Foto: Från Spira.

Kommentarer
Postat av: Anne

Det tyget var ju jätte mysigt. Härligt med det skira.

Postat av: anette

Det var ju jättefint, till och med jag som har svårt för mönster på gardiner gillar det! Måste gå in och titta lite mer på Spiras sortiment.

2007-12-10 @ 14:03:34
URL: http://vibyggerhus.blogg.se
Postat av: Kristina - Kix Inredningskoll

Det var verkligen jättefint! Planerandet är halva nöjet så det är väl därför som man alltid är i planerartagen.

2007-12-11 @ 09:44:55
URL: http://kixkoll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback