Tisdagstema: musik

57909-17


57909-18

Veckans tisdagstema var musik, och vad kunde inte passa bättre då än att fota mitt elpiano! :-)
Här tillbringas mycket tid och är min absolut käraste ägodel.

Det har gått en hel vecka sen förra inlägget. EN HEL VECKA! Vart försvinner dagarna? *svisch* så är dom förbi.

Igår och idag har jag, mamma och en av mina mostrar hållt på med "Projekt Utreda Afghan". Och då snackar vi inte någon utredning om afghanens bakgrund eller stamtavla. Utan utredning av TOVOR. Katitzi och hennes syster Clarissa (som moster äger) ska bli helt tov-fria. Och på dessa två dagar så har vi bara (på tre pers!) hunnit 75 % av Clarissas päls! Och då är hon ännu inte badad och fönad. Plus att vi har kvar hela Katitzis päls + dusch och föning. Suck. En hel(vetes)veckas-projekt! Kan lova att det blir afghanduschning varannan vecka efter detta är klart, och inte längre några sliringar och uppskjutningar.

Håller på att lägga ut lite annonser på Blocket. Lite inredningsprylar och kläder som har rensats ut. Vi behöver verkligen all förvaring vi kan få i vår förvaringsfattiga lägenhet. Så utrensningar med jämna mellanrum är högst nödvändigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback