Tjejsnack v. 11

· Lördagskväll mysandes framför tv:n eller partaj natten lång? Jag älskar mysiga hemmakvällar med massor av ljus!!

· Hemmafest med vänner eller köandes till stans hetaste krog? Hemmafest med vänner, och gärna ett kul sällskapsspel!

· Radio/tv/stereo på lagom volym (så det inte gör ont i öronen) eller fullt ös så ljudet känns i hela kroppen? Fullt ös så ljudet känns i hela kroppen! :-) Särskilt om man städar eller fejar på med något...

· Varm mössa för att värma huvudknoppen eller kallt om öronen för att inte förstöra frisyren? Varm mössa. Är jag rädd att förstöra frisyren kör jag på pannband.

· Uppe med tuppen för att få så mycket som möjligt gjort eller ta sovmorgon så länge det går på en ledig dag? Uppe med tuppen! Sambon har gett mig smeknamnet "morgonpiggen" :-)

Kommentarer
Postat av: MO

Jag trodde jag var av ett utdöende släkte, jag vill också helst sitta hemma och kura, äta gott och mysa med familjen. Det slår alla utekvällar /MO

Postat av: Sofie

MO: Hihi, nä det är du verkligen inte! Eller så är du och jag ett utdöende släkte! *s*

2007-03-14 @ 10:10:46
URL: http://lufthav.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback