Tjuvtitt...

57909-244



Nu äntligen börjar förkylningen ge med sig. Har iallafall ingen feber och halsontet är nästan väck :-) 
Men är fortfarande väldigt "näpp i täsan" och hostar (borde ha fått ett 6-pack på magen vid det här laget!!)

För några veckor sedan skulle vi tapetsera i köket; en fondvägg på en väldigt liten plätt. Vi fick några överblivna rullar av min moster (från det vi tapetserade fondväggen i deras sovrum) som vi skulle sätta upp.
 Det hela slutade med att sambon beskar en tapet fel (är mönsteranpassning) och då räckte inte rullarna. 
Jag slet ner tapeten som vi fått upp på väggen och röt "vi skiter i det här" (tröttheten talade :-)

Men förra veckan så beställde vi en ny rulle (och nytt mönster). Sambon hämtade den igår - så på nytt försök, nya krafter och med min mors hjälp ska vi få upp den så fort som möjligt :-) Ska bli såå spännande! *jippi*


Nu måste jag sortera tvätten inför tvättiden kl. 12!

Ha en fin dag!! 
Kram, Sofie.

  

Kommentarer
Postat av: AnCa

Det där ser spännande ut! Vill se mera!!!Lycka till med tapetseringen:)

Postat av: Lilla My

Spännande.Ska bli kul att se resultatet.Skönt att du är lite friskare!

2007-05-10 @ 12:09:42
URL: http://myslivochhem.blogspot.com
Postat av: Lilla My

Spännande att se resultatet.Skönt att du är friskare.

2007-05-10 @ 12:10:19
URL: http://myslivochhem.blogspot.com
Postat av: EVA

Åhhhå så spännande ! Måste visa bilder så fort ni är klara !

KRAM EVA

2007-05-10 @ 14:59:50
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback