Boktips & lite pyssel

Igår började jag läsa på en ny bok, nämligen...


57909-565


... och hittils är den, för att citera Svenska Dagbladet på bokens framsida, en riktig bladvändare! Jättebra, kan knappt lägga ifrån mig den.

Ikväll har jag pysslat med att göra "nejlike-apelsiner" vilket jag gör varje år när det närmar sig advent. Det luktar ju så ljuvligt! Och juligt också för den delen, hihi :-)


57909-564


Nu är den nya julkappan och duken på plats i köket. Bilder får ni se imorgon (blir bättre bilder i dagsljus) men ni får en liten föraning här...


57909-566


Foto: Sofie.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag har också precis börjat läsa den. :) Hittills tycker jag inte den är så spännande men jag har bara kommit 100 sidor så det har nog inte riktigt hunnit börja än. Säg vad du tycker när du läst färdigt, alltid roligt att höra andras åsikter!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback