Listat

Hittade denna lista hos http://radhusidyll.blogg.se/ och kunde inte låta bli att besvara frågorna jag me´ :-)


1. Vad heter du? Sofie
2. Vad är det för färg på byxorna du har på dig? Mörka jeans, så... jeansmörkblå? :-)
3. Vad lyssnar du på just nu? Den sköna tystnaden.
4. Vad gjorde du igårkväll? Var ute på en härlig långpromenad med Thelma och min mamma.
5. Vad var det sista du åt? En bit mörk choklad (86 %-ig).
6. Hur är vädret hos dig just nu? - 2 grader, snö, blåser lite.
7. Den sista personen du talat i telefon med? En kvinna som har varit och kikat på våran lägenhet (vi har den till salu).
8. Det första du lägger märke till hos det motsatta könet? Personligheten.
9. Gillar du personen som skickade detta till dig? Jag antog den själv, men jag gillar ju alla "bloggvänner" :-)

10. Hur mår du idag? Finemang!
11. Vilken är din favoritdryck? Älskar kolsyrat vatten, helst med citronsmak.
12. Favorit alkoholbaserad dryck? Vitt vin.
13. Favoritsport? Är ingen sportfantast. Överhuvudtaget. Räknas promenader och inlines?
14. Hårfärg? Naturligt blond, men nu färgat mörkbrunt.
15. Ögonfärg? Bruna.
16. Soluppgång eller solnedgång? Sistnämnda.
17. Syskon och deras ålder? Lillebror, 15 år.
18. Favoritmånad? Alla månader har sin charm, men jag säger december.
19. Senaste filmen du såg? Oj, ser nästan aldrig film... men tror att det var Spiderman 3 som sambon hyrde.

20. Favoritdag på veckan? Fredag!
21. Favorithobby? Thelma (vovven).
22. Är du för blyg för att bjuda ut någon? Ja.
23. Favoritlåt(-ar)? Så många, så bra... Växlar lika fort som vädret.
24. Sommar eller vinter? Vinter!
25. Kramar eller kyssar? Kramar.
26. Vill du att dina vänner ska svara? Alla som vill!
27. Vem är det störst chans att hon/han svarar? Oj, inte den blekaste!
28. Vem är det minst chans att hon/han svarar? Ingen aning här heller.
29. Hur bor du? Bostadsrättslägenhet, en 2:a.

30. Vad läser du för böcker? Allätare! Just nu "Snabba cash" av Jens Lapidus.
31. Hur ser din musmatta ut? Vit och blå. Står "SAS Flight Academy" på den, ingen aning hur den hamnat här.
32. Favoritspel? "Alias" och klassiska kortspel.
33. Kan du nudda din näsa med tungan? Nej.
34. Kan du korsa ett öga åt gången? Nej, jag kan inte såna roliga grejer.
35. Är du romantisk? Jag kan vara väldigt romantisk!
36. Skulle du säga själv att du är lycklig? Livet går upp och ner som för alla andra, men ja, jag är lycklig.
37. Vilka har du sänt denna lista till? Ingen, vem som helst får anta!
38. Vad ska du göra imorgon? Jobba.
39. Vad är klockan just nu? 16.20.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback