Mycket trevlig fest

57909-493

En uppmärksam person kommenterade att jag har glömt ett sträck i Peace-märket. Haha, det stämmer bra! Jag tyckte att något inte stämde med symbolen men kunde själv inte sätta fingret på det. Tack för påpekningen! 

Gårkvällen blev väldigt lyckad och trevlig! Tror att det blir en "favorit i repris" nästa år. På festen hade vi en Dracula (sambon), hippie (jag), Marilyn Monroe (kusin M), Dalai Lama (kusin M's pojkvän), Julius Cesar, en ninja, ett monster, James Bond, "Vägverket Produktion" och självaste jultomten. Tänk vad folk är kreativa :-) 

Nu väntar sängen och imorgon tar jag tag i "Projekt: Stugan" igen och då blir det takmålning! Hoppas ni alla har haft en trevlig helg!  

Kommentarer
Postat av: Sofia

ledsen att behöva säga det men du har glömt ett streck i peacemärket...
annars grymt snyggt skrivet på armen =)

2007-10-29 @ 11:01:18
Postat av: MO

Haha, tur det finns uppmärksamma.....Vad
det låter kul, skulle allt vilja sett hur ni såg ut, kram

Postat av: Sofie

Låter som en lyckad fest. Det är kul när alla verkligen går in för sin utstyrsel också och tänker efter lite!

2007-10-29 @ 21:00:00
URL: http://soffisspot.blogg.se
Postat av: Sandra

Festen lät verkligen lyckad :) Kram!

2007-10-29 @ 21:01:38
URL: http://www.tjohalia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback