Projekt: Stugan

57909-484


Såja, nu är andra varvet målat i vardagsrummet. Med hjälp av sambon så gick det på ett nafs :-) Imorgon ska jag börja med taket... och måla andra varvet på soffsitsen.


57909-485



Man blir lite målarfärgig om händerna! Är ingen barnlek att skrubba bort heller... fast det är det värt, det blir ju så fint :-)


57909-486

Denna tv-bänk har jag tänkt mig i vardagsrummet. Trodde det skulle bli svårt att hitta en perfekt bänk med tanke på att den skulle uppfylla kriterierna: liten, vit och med lite lantlig influens. Men hah, den fanns ju på IKEA. Behändigt :-) Tv-bänken heter Hensvik och kostar 595 kr.


Fortsätt gärna att rösta på vilken fönsterlampa jag ska välja till vardagsrummet, i inlägget nedan!
Ni är till stor hjälp :-)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Visst är det härligt att ha en sambo som kan hjälpa till? :) Vilken fin tv-bänk du hittade, den kommer säkert att passa perfekt till stuga. Hur stor är stugan föresten? Kram

Postat av: MO

Vad duktiga ni är som jobbar o står i, men det är kul att måla, tycker jag i alla fall, fint ser det ut att bli, den tv-bänken kommer passa så fint, kram

2007-10-24 @ 19:07:53
URL: http://www.medaljongen.blogg.se
Postat av: Maja

Oj vilket tempo ni håller men sen så går ju allting mycket lättare när man är två. Ser att det är en kamin i hörnet, mysigt.
Tv-bänken kommer nog passa in perfekt i er stuga. Ska bli kul att få se fortsättningen. Kram Maja

2007-10-24 @ 22:03:01
URL: http://cactusvit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback