Köksplaner

57909-179




57909-178




Jag och sambon spånar på köksplaner... Som vårat kök ser ut nu är det ett klassiskt vitt "lägenhetskök"  med standardkakel och kantstötta köksdörrar och en ful brun matta á la 80-tal på golvet. På alla väggar hänger en tråkgrå tapet som jag bara vill kräkas åt! Jag ser så mycket möjligheter i köket, som både är stort och luftigt, men det får inte komma till sin rätt!

Så nu spånar vi som sagt för fullt. Vi har tänkt byta köksluckor, kakel, tapeter och golv. Så köket kommer få en rejäl ansiktslyftning :-)

Ovan ser ni lite bilder på vad vi är inne i vad gäller tapeter, kök, kakel och golv!
Det ska bli så kul att sätta igång, men det blir närmare sommaren.


Ha en härlig dag, och har ni sol - gå ut och njut!! hihi.
KRAM!

Kommentarer
Postat av: Thea

Snyggt alltihop =)

Postat av: Pernilla

Det kommer bli jättefint, det är jag helt övertygad om!!
kram

2007-04-16 @ 16:40:56
URL: http://www.perlan.org
Postat av: Marie

Hej! Kikade bara in på din sida, vad fin den var... /Marie

2007-04-16 @ 21:18:33
Postat av: EVA

Oj så snyggt alltihop var ! Spännande att göra om...då får väl Linda & Jens hjälpa er ( Jens har ju ganska mycket som han fixar i ett kök...)...

KRAM EVA

2007-04-17 @ 12:17:28
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback