Tack farmor!

57909-143



För några veckor sedan såg jag ett jättefint mönster på en sjal i Allers. Blev så förtjust i den att jag först själv funderade på att dra till med att prova sticka... men eftersom jag har en farmor som är underbart duktig på stickning så frågade jag henne, och hon ställde så gärna upp och köpte till och med garnet :-)

Idag hämtade jag den och den är såå FIN!! Känner att den kommer hänga på min hals mycket i vår :-) 
Fick även med två burkar hemkokt lingonsylt, och det var ju definitivt inte dumt! Hur gott är inte det till havregrynsgröt??! Tack igen - söta, snälla farmor!!


Har ni blivit nå lurade idag?? Jag kom först ikväll på att det faktiskt är 1: a april idag... och så vitt jag vet har jag nog klarat mig från aprilskämt! ;-)

Sambon for tillsammans med min mamma, pappa och bror upp till fjällen imorse. Själv åker jag upp på tisdag eftermiddag. Gissa om jag längtar!! Och ensamt känns det här i läggan... Tur man har vovvarna :-)


Ska läsa lite bloggar nu, och sedan väntar sängen.

♥ Hoppas ni alla har haft en supertrevlig helg!  ♥

Kommentarer
Postat av: Stina

Men vad fint. Bra med en farmor. Kram Stina

Postat av: Evelyn

Ja, visst är han söt :) Det var faktiskt riktigt gott teet, fina påsar också, haha.
Vilken fin sjal! Inte skulle man tacka nej till den!

2007-04-01 @ 20:57:02
URL: http://silkeslen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback