Inköpslistan utökas

57909-351

Dessa gardiner vill komma hem till mig. Eller dessa gardiner ska minsann komma hem till mig :-) De ska hänga i vardagsrummet. Merete kostar 249 kr för 2 stycken längder (billigt!!) på IKEA.

Egentligen var det tänkt en IKEA-resa nu i dagarna, men jag hade helt förträngt att min juli-lön var min juni-lön och juli-lönen kommer i augusti... Japp, så är det när man är timanställd tydligen. Lönen kommer en månad efter. Attans. Men då har man något att se fram emot nu när höstmörkret börjar lägga sig :-) Förutom gardinerna så står ju en Anoboda klädförvaring och en Aneboda byrå på inköpslistan (se tidigare inlägg). Också brukar det ju av någon märklig anledning följa med lite småplock i varukorgen me´...  

Kommentarer
Postat av: I hemmet

Åh, jag vill också till IKEA. Lite jobbigt när man först måste åka båt och sen bil dock ;)

Postat av: Lina

Ja jag förstår inte vad det är med de där småplocken, de liksom bara hamnar i påsen och så rätt vad det är ligger de där på bandet och vill bli betalda och jag har ingen aaaning om hur de hamnade där :)

2007-08-05 @ 22:41:44
URL: http://linasfina.blogspot.com
Postat av: Lilla My

Ja,småsakerna har en förmåga att bara följa med.Ljus och servetter t.ex.Som Ronny Eriksson sa:Kärringar blir så överlyckliga att få åka 25 mil för att få köpa ljus och servetter.Javisst.Han kan kvinnor, den mannen :-)Ha det bra!

2007-08-05 @ 22:54:24
URL: http://myslivochhem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback