Så det kan bli!

EFIT fick sluta lite tidigare än tänkt igår. Runt 20.30 gick jag, Thelma och min mamma ut för att gå en långpromenad. När vi kommer tillbaka, ca. 21.30, så har sambon hunnit åka iväg på sitt nattskift - vilket jag visste.

Vad jag inte visste var att han så duktigt LÅST dörren!! Och jag hade naturligtvis inte med mig några nycklar. Inte ens mobilen. Ja, ingenting i princip förutom kläderna på kroppen! Så i mindre panik springer jag över till ordförande här på området som har nycklar till alla lägenheter, men där var det mörkt och låst. Jaha, vad göra nu?

Så jag knatade tillsist iväg till mina föräldrar som tack och lov bara bor några kvarter bort från oss. Så hos dom på soffan i vardagsrummet har jag sovit inatt. Tur att famnen alltid står välkommen här när det "krisar" :-) 

Nu ska jag snart bege mig hemåt, sambon kommer hem runt 07.00. 

Ja, så det kan bli... :-) 


Kommentarer
Postat av: Felicia

God Morgon, hoppas du får en fin dag! =)

Postat av: Hilajn

Oj då! Tur att det fanns sovplats nära. Lampan i min hall är i filt och från Ikea. Heter Glänsa Filt. Blir otroligt mysigt sken av den:)

2007-12-11 @ 08:38:42
URL: http://hilajns.blogg.se
Postat av: Perlan

men hjälp.. vilken avslutning på kvällen! Det var ju en himla tur att dina föräldrar bor så nära! jag hade fått traska i 40 mil till mina! hahahahaha
kram

2007-12-11 @ 10:46:04
URL: http://www.perlan.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback