Afghaner och te

57909-43


57909-44


57909-45


57909-47

Minns ni "Projekt -Utreda-Afghan"? Iallafall så blev vi klara med Clarissa (Katitzis syrra + min mosters afghan) häromdagen. Återstår gör Katitzi och henne ska vi sätta igång med idag. Hon ser så hemskt ut så jag inte ens vill lägga upp en bild här... bl.a. på grund av hennes "dubbelöron" på öronen, för att inte tala om tovorna under magen... *hurvas*

Min envisa förkylning vägrar släppa sitt järngrepp om mig. Den har nu kommit och gått i flera månader. Man är lagomt less :-( Bläochusch. Nu ska jag dricka en kopp vitt te. Och apropå te, jag drack ett jättegott te hos mamma igår. Rött te med en kryddig smak av kanel! Det ska jag verkligen köpa hem. Märket heter Friggs (
www.friggs.se).

♥ Ha en fin dag! ♥ 

Kommentarer
Postat av: EVA

Inte är det Lindas hund ???
Hon och Micke skaffade ju en sån... fast nu blev jag lite osäker om det var en tjej eller kille...

Kram Eva

Postat av: Sofie

Nej, Teddy (Linda & Mickes som dom hade) bor numera i Luleå. Men det är samma ras (och samma färg!) Kram /Sofie

2007-02-16 @ 11:42:05
URL: http://lufthav.blogg.se
Postat av: Pernilla

Hej! Vad kuligt att vi har samma fondvägg inne o sovrummen! :D
Det måste ju tyda på att vi har väldigt bra smak, eller iallafall samma smak!! :P

Kram!!

2007-02-17 @ 13:33:39
URL: http://www.perlan.org
Postat av: Sofie

Vi kan väl kalla det "väldigt bra smak" ;) hihi.
Kram /Sofie

2007-02-17 @ 19:29:07
URL: http://lufthav.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback