Apropå koppar

57909-32
Jag var på Åhléns igår. På ett utav rea-borden såg jag att det fanns lite kopps så jag gick dit och tittade och hittade dom här! :-) Förutom att dom är riktigt vårigt söta; vet ni vad dom kostade? 5 kr/st! Så 20 kr för 4 koppar. Men inte nog med det. I kassan drar hon av 50 %, så jag betalade endast 10 kr. Det kallar jag fynda...! *ler*

Jag och kusin har varit och kört lite bil här och var. Åh, vad jag önskar att jag hade tagit med mig kameran! Nu när det är såhär kallt gnistrar snön extra vackert i solen. Innan jag släppte av henne så sprang vi in på Lösviktshuset i Norrfjärden och köpte godis.

Ikväll blir det lite festligheter hos moster och hennes sambo. Vi ska även kika på deras nya föl och kattbäbis :-) 


♥ Ha en superbra fredag! ♥

Kommentarer
Postat av: Nickie

Fint fynd :) riktigt kul då det blir så..

Vet du? Jag ska också flytta snart ^^

2007-02-09 @ 18:44:06
Postat av: Sofie

Jo, verkligen! Åh, vad roligt :) Ska försöka ta mig tid att logga in på msn någon dag, så får vi prata mer!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback