Målning

57909-55

Oj, vad dagarna flyger! Känns som det var igår jag uppdaterade här. Tiden går fort, och det är väl tur det, för jag vill ha sportlov snart ;-) 

I fredags roade jag mig med att måla en liten tavla (se bilden ovan). Jag är ju ingen konstnär, men visst är det barnsligt kul att pyssla med färg och penslar!

Igår hade vi främmande här, moster Linda och hennes sambo plus att pappa kikade förbi. Det blev en trevlig kväll som slutade med utgång. Och jag måste medge att jag mår som jag förtjänar idag, som det så klokt heter.
Idag ska jag och mamma gå något som heter "Fårön Runt". Det är en upplogad väg på isen som går runt en ö, och sträckan är väl ca. 1 mil. Så det blir en redig promenad :-) Det har blivit lite av en tradition att gå den här vändan minst en gång per år. Och man känner sig sååå duktig när den är avverkad!! 

♥ Hoppas helgen eran har varit trevlig! ♥

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag tycker det blev en tjusig tavla!

Här har du en kompis som ibland plockar fram oljefärger och gör mig en tavla! Nybörjare, men jag börjar bli mer o mer djärv i kluddandet. Kul!
Mia

Postat av: Nickie

Låter som en trevlig helg!

Du får logga in på msn nån dag så vi får snacka lite :)jag flyttar på torsdag och är flyttnervös ;D

Funderar på att dokumentera med min kamera och lägga ut lite bilder.

2007-02-25 @ 20:59:11
Postat av: Pernilla

Tycker din tavla bli såååå fin! Vilken konstnär du är!! :)
Tsss.. inte kan det väl vra så att du mår som du förtjänar,, Sånt erkänner jag aldrig! ;-)
kram

2007-02-25 @ 21:18:24
URL: http://www.perlan.org
Postat av: EVA

Tavlan är jättefin !!!
Hoppas ni hade trevligt ute...

KRAM Eva

2007-02-26 @ 10:50:02
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se
Postat av: Sofie

Mia: Tack så mycket!! Ja, det är jättekul! Och lite extra skojigt är det ju att dom blir så personliga :-)

Nickie: Ja, jag ska försöka att komma mig för att logga in på msn! Är ett duktigt bra tag sedan jag var inne där... men du får uppdatera mig med bilder!! :-)

Pernilla: Haha, tack!!

Eva: Tack rara :-) Jo, vi hade en supertrevlig kväll!

Kram till er alla! /Sofie

2007-02-26 @ 18:53:07
URL: http://lufthav.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback