Nya skåpet!

57909-49

Ovan: Såhär såg det ut innan...
Nedan: ... skåpet kom på plats!


57909-48

Igår visade mamma mig en annons på Blocket. Ett vitt, antikt skåp som hon trodde skulle passa bra i vårat kök. Jag nappade direkt och mejlade säljaren. Till min lycka hade ingen hunnit före mig så jag slog till!
Jag skickade iväg far och sambo att hämta det (är det något jag inte är så är det stark...!) och två timmar senare stod det på plats. Är jättenöjd och det är så underbart hur mycket grejer den slukar!

Det gröna glaset ska bytas ut mot vitt frostat glas, också ska jag måla över den lilla skavanken på höger dörr med vit färg.

Sist jag köpte en möbel via Blocket vart det katastrof. Det var en enorm IKEA-hylla som var på tok för stort för att ens rymmas nånstans i läggan (jag hade naturligtvis inte mätt... snacka om optimist!) Så mamma fick ta det och istället fick jag ett snyggt badrumsskåp. Lite byteshandel där.

Men detta köp vart långtifrån katastrof. Är så nöjd! :-) 
Hoppas att ni alla har haft en trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Så roligt och kunna fynda så där på Blocket!
Skåpet kom verkligen till sin rätt där i köket och jag tror det kommer bli hyperfint med ett frostat glas istället för det gröna!! :)

Postat av: EVA

Vilken lycka ! Jättesnyggt och det passar ju perfekt där !
Blir helt klart bra med frostat glas istället för det gröna...

KRAM Eva

2007-02-19 @ 23:23:24
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se
Postat av: Sofie

Pernilla: Ja, det är superkul! Speciellt när man hittar saker som inte finns i var och varannat hem :)

Eva: Jo, skåpet var som gjutet för den väggen! Och det kommer bli stor skillnad bara genom att byta glas!

Kram /Sofie

2007-02-20 @ 08:15:18
URL: http://lufthav.blogg.se
Postat av: Lilla My

Så fint det passar där.Lite läckert med det gröna glaset tycker jag.Men det beror ju förstås på vilka färger det är runtom också om det ska passa.Jag ser att du också bor i Pite.Kul!

2007-03-01 @ 11:31:34
URL: http://bibbi.bloggspace.se
Postat av: Isabelle

Åh vad snyggt det var med skåpet. Passade ju perfekt!!! Blir nog toppenfint med det frostade glaset. Trevlig helg!

2007-03-03 @ 20:59:16
URL: http://fixaodona.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback