Båttur

Sticker in ett inlägg i min lilla bloggpaus :-) Tänkte kolla vad som var veckans tisdagstema men det verkar inte vara något tema idag?

Iallafall så har vi blivit med båt. Förra helgen var jag, sambon, min pappa och sambons pappa ner till Skellefteå för att kika på en båt sambon spanat in och ringt på Blocket. Båten var lika superfin som bilderna visade och som ägaren sa - så det blev ett köp! 

Söndagkväll for jag, sambon, pappa och mamma ut på en premiärtur. Härligt, härligt! Vindstilla och lagom dos värme. Igårkväll var vädret lika lockande så då blev det ytterligare en sväng ut. Vad vore sommaren utan båtturer? 


Bilder från båtturen igår:



57909-328



57909-329



57909-330



Ska kika in hos er nu medan jag sitter vid datorn och se vad ni har för er under sommardagarna *ler*
Kram, Sofie!

Kommentarer
Postat av: heidi

Ååååå så vackra bilder, och Thelma er ju bare underbar : )

Postat av: Thea

Jättefina bilder. Den på vovven är ljuvlig!

2007-07-21 @ 20:59:59
URL: http://www.theasrum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback