Balen 2007

Så var balen "avverkad" och studenten är två dagar närmare.
 
Gårdagen var stress, stress, stress riktigt fram tills vi for. Först på plats, på röda mattan, kände jag lugnet. *puh*
Halv 6 fick vi stiga ur bilen, vandra in, fotograferas och ta plats i restaurangen där vi åt. En trevlig kväll, som slutade ganska tidigt för våran (jag, sambon, kusin M och hennes pojkvän) del. Vi var ganske "ömse pömse" hela högen; kl. 23.45 styrde vi kosan hemmåt och insåg fort att efterfesten inte skulle bli långlivad. Klockan 02 gav vi upp och intog ryggläge i sängen och jag somnade omedelbart.
 
Har känt mig helt knäckt idag och slänger mer eller mindre in lite bilder från gårdagen :-) 



57909-271


57909-272
 


Nu ska jag slänga mig i duschen och sedan krypa till kojs, tröttheten klänger riktigt över mig.
Kram, Sofie.

Kommentarer
Postat av: erica

Fina ni vaar :) Jo, blir gbg den 10e augusti :D iaf 1 år sen får jag se hur jag gör :)

Postat av: Pernilla

Men wow vad fiiiin du var!! eller ÄR kanske man ska tillägga!! hahaha :)
kram kram

2007-06-07 @ 14:44:40
URL: http://www.perlan.org
Postat av: anca

Sååå balfin du var! Menyn lät ju inte helt fel heller! Ha en fortsatt trevlig vecka! Kramisar AnCa

2007-06-07 @ 23:21:10
URL: http://puppylove.blogg.se/anca/
Postat av: Thea

Vad fin du var! Menyn verkade god.
Tar du studenten imorgon, fredag då? Kul!

2007-06-07 @ 23:54:01
URL: http://www.theasrum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback