Ljuslyktor & "nya ögon"


57909-123


Är jag möjligen Sveriges piggaste 19-åring? Klockan 7 sprack jag upp ögonen helt klarvaken. En lördag! Hihi.
Men jag gillar att hinna med mycket på morgonen, så det är ju bara bra :-)

Så var det lördag igen. Man hinner inte ens med så har en hel vecka till gått. Och en till. Och en till! På sätt och vis är det ju bra, för vem vill inte ha sommar nu...

Jag är egentligen en vintermänniska, men i år så känner jag en längtan som aldrig förr efter sommaren! Längtar efter sol, strand, hav och värme och att få gå runt i sommarklänningar och BARFOTA! :-)
 
Har varit hos vetrinären igen och kollat upp Katitzis inflammationer i öronen och i bakdelen. Och det blir bättre!!
Fick däremot en hudsalva som ska strykas på där bak 2 gånger om dagen.
Känns som en stor lättnad att hon är på bättringsvägen.

Igår när jag var på apoteket och hämtade ut salvan så sprang jag förbi Interflora, och där utanför så hade dom lite rea, och då hittade jag två söta, vita ljuslyktor för 25 kr/st.
Tyckte att dom var så fina så jag inte kunde låta bli att gå in och köpa dom!! Och dom lyser verkligen mysigt :-) Jag älskar den här stilen när dom ser lite gamla och slitna ut!

Igår kom även de färgade linserna jag hade beställt. Turkosa :-) Egentligen är jag ju riktigt brunögd, och var tveksam till att det skulle synas att jag hade en annan ögonfärg; men det syns! Känns jättekonstigt att se sig i spegeln.
Kommer en före- och efterbild senare idag :-)

(För övrigt är dom beställda på:
www.fargadelinser.se)

Kommentarer
Postat av: Lina

Ljuslylktorna var jättesöta!

Postat av: Sofie

Lina: Tack, det tycker jag med ;D

2007-03-25 @ 21:44:02
URL: http://lufthav.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback