Mer makeover

57909-105


Det har varit riktigt härligt väder idag, fram till middagstid då det mulnade igen. På förmiddan satt jag och Fanny ute en stund hos mamma och pappa och njöt av vårvädret!


57909-104

Katitzi blir riktigt loj av medicinerna... (bilden talar kanske för sig själv! ;-) Hon är även varm om nosen; alltså har lite feber. Hon ska äta sin kur i lite mer än en vecka till... Jag hoppas innerligt att hon blir frisk snart!! Har anmält oss till en kurs i allmän lydnad, så innan dess hoppas jag verkligen att hon har blivit kry! (Hihi, notera snordroppen på bilden!)


57909-103


Som mest under helgen har vi hållt på med "makeover'n" hos moster. Och det tar sig sakta men säkert! :-) Matsalsgruppen är nu helt målad och klar. Fattas gör bara nytt tyg till dynorna som vi ska investera på torsdag! Det lutar åt att det blir ett brunt tyg...

På bilden ovanför håller vi på i sovrummet (en hint av moster på bilden :-) att få bort tapeterna på garderobsdörrarna. Dom ska målas vita. Kommer bli så fint mot den nya tapeten!!


57909-102


Lillkusin Eddie sitter och spanar på oss från kökssoffan med Musse Pigg (katten) :-)


57909-101


... och lillkusin Oskar spelar sitt nya dataspel :-)


57909-100


Ut med det gamla och in med det... gamla! Furuskåpet åkte ut och in kom ett jättefint gammalt skåp som tidigare har stått hos mormor. Kommer bli en fin kontrast mot de nya tapeterna!



Tack så OTROLIGT mycket för alla fina kommentarer ni skriver!! Det värmer.
Hoppas ni alla haft en trevlig helg!! :-)

Kommentarer
Postat av: Nickie

Tack för alla kommentar på bilddagboken. Snyggt skåp förresten :) visst är det kul att inreda precis som man vill? ^^

Jo, mina piercing blev infekterade så jag fick ta ut dem. Först den ena och sen den andra :( innan jul ungefär..

2007-03-19 @ 08:58:14
Postat av: Pernilla

Vad roligt med alla bilder på Er makeover! :)

Postat av: EVA

Det kommer att bli superfint hos Linda & Jens ! Jättekul att vi får följa med...och snyggingarn Oskar & Eddie kan man ju gärna se på också...Måste säga till farfar ( Oskars ) att kika in hos dig...

KRAM och hälsa Linda !

EVA

2007-03-19 @ 15:02:42
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se
Postat av: Sofie

Nickie: Jo, skåpet är hur fint som helst :) Älskar det. Ajdå, ja då var det nog bäst att du tog ut dom! Kram

Perlan: Hihi, är inte hos oss, utan hos min moster :-) Kram

Eva: Verkligen! Ja, gör det :)
Ska hälsa till Linda. Kram

2007-03-19 @ 16:33:38
URL: http://lufthav.blogg.se
Postat av: ROLLE

Vad kul att se när ni gör om hos Linda och Jens! Träffade förresten Jens på ICA i Jävre tidigt en morgon.Han var in och handlade lite lunchmat.Skulle visst till skellefteå och jobba.
Jättekul att se Oskar och lillebror. Hälsa så mycket från farfar!
Ha de bra
Rolle

2007-03-19 @ 17:22:29
URL: http://www.rollesatelje.blogg.se
Postat av: MO

Att du får sätta upp luggen på hunden är jag lite avundssjuk på. Min hund tar bara väck snodden. Jaha ni har med slitit i helgen...Kul när man ser resultat, ha de bra, Maria

2007-03-19 @ 20:20:23
URL: http://medaljongen.blogg.se
Postat av: Sofie

Rolle: Jaha, ja han har ju varit där och jobbat :) Ja, det ska jag göra!

MO: Hehe, jag får sätta upp luggen på dom, men det dröjer inte många timmar innan man får göra om det igen! och igen och igen :) Dom är mästare på att trixa av dom! Kram

2007-03-19 @ 22:51:31
URL: http://lufthav.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback