Blommor på balkongen

Det har varit en tung dag idag. Att Katitzi är i hundhimlen nu är ofattbart, känns märkligt och framförallt tomt. Saknaden är enorm. Men man tar en dag i sänder, minns de fina minnena och tillåter sig sörja.

Vill tacka för alla fina, rara kommentarer ni lämnade igår. Det värmer och stödjer oerhört mycket!
Miljoner tack!!



57909-263



Köpte för några dagar sedan nya blommor till balkongen plus att jag har planterat mina fröer i krukor som vuxit sig hyfsat stora nu :-) Känns härligt med en blommande balkong och har fått rätt mycket dille på blommor och plantering... Längtar till den dag man har en stor, ljuvlig trädgård att påta på i!



57909-264



Hoppas ni alla har haft en trevlig onsdag!
Kram, Sofie.

Kommentarer
Postat av: erica

ni får väl snart en ny liten pälsboll? :)

Postat av: Pernilla

Så fina blom bilder! En, eller rättare sagt två sånna blommor köpte jag med idag.. fast vita.. tror jag! :D haha
Vad jobbigt med Katitzi. Beklagar verkligen och tänker så klart på dig. Det är tungt och mista sin fyrbenta vän!
Kram kram

2007-05-31 @ 16:22:20
URL: http://www.perlan.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback