Dollarstore

57909-257



Idag öppnade Dollarstore i ny, större lokal och med säkert tredubbelt så mycket utbud. Var naturligtvis tvungen fara dit för att checka, och kom hem med mitt livs första alldeles egna (levande) orkidé (50 kr). *ler* Jag har ingen aning om hur den ska skötas, men jag vet att jag ska ha en liten bok om Orkidéer i mina gömmor. Får nog leta fram den snarast.



57909-258



I övrigt köpte jag en kruka (en vit med snirkligt vitt, ingraverat mönster) till blomman, en "mysdress" (50 kr, sjukt billigt), lite hudvårdsprodukter, glödlampor, en vit bordstablett (som jag har lagt ute på balkongbordet) och sötsaker (har nog aldrig varit på Dollarstore och kommit ut utan något gott).

Väntar nu på att kusin M ska sluta för dagen så vi kan dra ner på stan och inhandla diverse attiraljer för balen och studenten. Jag måste köpa ett par balskor, ett par studentskor och lite småfix till håret (balfrisyren). Ser verkligen, verkligen fram emot balen! Tänk att få gå på röda mattan...! *s*
 
Trevlig helg på er alla! 
Kram, Sofie.      

Kommentarer
Postat av: Evelyn

50 kr?! Här får man betala 30? för en orkidé. Jag som älskar dessa blommor! :D
Kram

Postat av: Lilla My

Vilka fynd du har gjort.Jag har inte orkat vara på Dollarstore. Har rantat runt i Lule´i stället och "fyndat" hihi..lite kläder till mig och barnen och så ett nytt gardintyg från Fina rum.Trevlig helg!

2007-05-25 @ 17:27:49
URL: http://myslivochhem.blogspot.com
Postat av: EVA

Skulle också köpa en orkidée men det var så mycket folk där just då jag gick förbi, så jag tänkte att jag tar de på tillbakavägen...men tyvärr så glömde jag det.
Jisses så mycket folk det var där...och mycket fynd gjorde jag...hade också 2 stora kassar + 4 stora oljedukar med mig ut...
Ha en fin Pingsthelg !
JÄTTEKRAM EVA

2007-05-25 @ 21:32:46
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback