Fors

Igår när jag och kusin M satt med projektarbetet hemma hos oss så kände vi att orken började tryta och att vi behövde göra någonting annat en stund för omväxlings skull. Så vi tog bilen och bestämde oss för att köra längs någon väg vi aldrig följt förut. Vi styrde kosan mot Svensbyn och gled in där på några småvägar. Sedan tog vi oss in till Svensbyn igen och fortsatte rakt igenom och plötsligt så uppenbarade sig en vacker liten fors med rastplats som jag aldrig sett förut! (och då är jag ganska "berest" inom våran lilla kommun). 

Vi stannade till där och jag passade på att fota litegrann. Tänk att en liten oskyldig biltur kan leda till små "smultronställen" :-)   


57909-251


Vackra svanar på en äng...

57909-252


Var ska denna väg ta oss månne?


57909-253


Forsen. Jag och kusin M bestämde oss för att här måste vi grilla någon härlig kväll i sommar... (fanns både grillplats, utedass, vedbod och bänkar med bord)



Nu har hyllan kommit upp på den nytapetserade väggen, så nu fattas bara två tavlor som ska upp!
Sedan slänger jag in en bild på resultatet!

Kram, Sofie.

Kommentarer
Postat av: Malin

Riktigt mysigt var det!

2007-05-16 @ 13:07:24
Postat av: Pernilla

Jättemysiga bilder! :)
Ser fram emot bilden sedan på den nytapetserade väggen! :)
kram kram

Postat av: Evelyn

Halloj!
Har inte varit aktiv i bloggvärlden på ca. en vecka, så jag har missat rätt mycket.
Fina bilder du har tagit. Photoshop är kul :)
Kram

2007-05-16 @ 16:23:40
URL: http://silkeslen.blogg.se
Postat av: Lilla My

Är det Borgforsen ni har hittat? Fina bilder

2007-05-16 @ 16:49:49
URL: http://myslivochhem.blogspot.com
Postat av: Thea

Fina bilder, särskilt den sista på forsen!

Ser gärna en bild på resultatet senare jag mé.

Ha en bra helg!

2007-05-16 @ 23:38:11
URL: http://www.theasrum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback