Sju sanningar

57909-740


Har antagit den här utmaningen förut, men har blivit utmanad på nytt lite här och var så jag kör den igen, fast här med 7 nya sanningar om mig :-)



1. Är ganska känslig när det gäller negativ kritik. Har alldeles för lätt att ta det på fel sätt och som någonting dåligt. Jobbar på att förbättra det...

2. Har extrem navelfobi. Det ryser i hela kroppen när jag ser någon peta/klia sig i naveln. Och ännu mindre klarar jag av att någon rör i min navel! Detta tycker sambon naturligtvis är jätteroligt och han tar gärna tillfällen i akt att pilla mig där när jag är som minst beredd. *huga*

3. Är 158 cm lång.

4. Jag har små (35-36) fötter men breda. Vilket är ett h-vete när man ska köpa skor. De passar bra på längden men är många gånger för trånga i bredden...

5. Har komiskt nog fått frågan; nog minst 10 gånger från helt olika personer, om jag har färgade linser. Svaret är nej och jag förstår för allt i världen inte varför folk tror det (ögonfärgen är för övrigt brun).

6. När jag var liten hade jag jättelockigt hår. Det var så lockigt att det inte ens låg neråt utan stod rätt ut. (Har fortfarande självfall men inte på långa vägar så lockigt som då).

7. Jag älskar namn. Jag hyser en slags fascination över det... Tycker om att läsa om namn och dess betydelse men även att hitta nya namn, t. ex. via namnforum, namnsidor o.s.v. (Jag kommer ha beslutsångest av värsta sort den dagen vi får barn...).


Foto: Privat.    

Kommentarer
Postat av: Frida

Ah vi är med andra ord lika långa :-)

Postat av: Malin

Vad kul att läsa lite mer personliga saker om dig:) Jag är också medlem i de kortas klubb:) Är 161 cm. Men varför ska alla vara långa för. Jag trivs med att vara kort. Jag har också svårt för kritik. Suck...Jag har också navelfobi...hihi. Vi har lite gemensamt ju *fniss* Kram

2008-01-18 @ 00:05:12
URL: http://carlssonkarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback